Bereikbaarheid

Support & SLA’s

Bij HQ Online staan we klaar om je te ondersteunen. Wij geloven in directe, efficiënte en deskundige ondersteuning, zodat jouw bedrijf soepel blijft draaien.

  • Geen eindeloze wachttijden, ons team staat klaar om je meteen te helpen.
  • Of het nu een eenvoudige vraag of een complex probleem is, ons supportteam heeft de expertise om je snel en adequaat te assisteren.

Deze bedrijven gingen je al voor

Wat is een ons uurtarief?

Ons uurtarief voor ondersteuning is €90,-.

Wat zijn onze openingstijden?

Ons supportteam is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00.
Verder hebben we in onze uitgebreidere SLA pakketten mogelijkheid tot een spoedlijn.

“HQ is een jong en dynamisch bedrijf! Behalve een flinke dosis creativiteit, pakken ze de zaken snel op en ook aanpassingen worden snel doorgevoerd. Wij zijn erg blij met onze samenwerking en het behaalde resultaat.”

Richard ZwiersEigenaar Groenhout Makelaars

Onze SLA's

Onze Service Level Agreements (SLA’s) definiëren de kwaliteit en snelheid van de dienstverlening die je kunt verwachten van HQ Online. Ze bieden garanties over reactietijden, oplossingstijden en de beschikbaarheid van onze diensten.

Rick (Mede-eigenaar HQ Online)
Laten we kennismaken

Wil jij ook groeien?

Ben je benieuwd wat HQ Online voor jouw bedrijf kan betekenen? Vul het contact formulier in en ontdek wat de mogelijkheden zijn. Wij gaan samen met jou in gesprek om de perfecte oplossing te creëren die aansluit bij jouw situatie en budget.

  • Je ontvangt binnen 24 uur een reactie op jouw bericht.
  • Wij plannen graag een vrijblijvend fysieke kennismaking (ook op locatie)
De snelste techniek
Digitaal toegankelijk
Inzichtelijke data
Razendsnelle hosting